neděle 21. června 2020

PROCHÁZKA BOTANICKOU ZAHRADOU

Botanická zahrada Univerzity Karlovy je jedna ze tří významných botanických zahrad v Praze. Byla založena Josefem Bohumírem Mikanem roku 1775 na Smíchově. Po povodni roku 1890 byla univerzitní botanická zahrada přemístěna na Nové Město, kde pražské univerzity odkoupily od České společností pro zvelebování zahradnictví v Praze zahradu budovanou od roku 1845. Dnešním vlastníkem je Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy.

VÝSTAVA MASOŽRAVÝCH ROSTLIN
(dnes již skončila)
nádherná podívaná


VÝSTAVA POHÁDKOVÉ KRAJINKY ZE SUKULENTNÍCH ROSTLIN
(do 28.6)











MĚJTE SE 
MARŤULA

3 komentáře:

  1. Krásně jsem se s Tebou prošla. Nádherné!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, v Botanické zahradě už jsem nebyla spoustu let. Ty masožravky vypadají nádherně, určitě to byla zajímavá výstava. A sukulenty se mi taky moc líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Marťulko,
    v botanické zahradě jsem už dlouho nebyla.. a to se musí napravit. Moc jsi mne nalákala. To je taková nádhera.V novém domečku ujíždím v sukulentech... Takže to tam prostě musím 😊😊😊 Posílám mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...