pondělí 13. dubna 2020

JARNÍ SVÁTKY

VELIKONOCE
jiné než obvykle.......
bez svých blízkých...u mě pracovních,ale nestěžuji si.
Počasí přálo,až na dnešní den...ale i to nás neodradilo k vyčištění jezírka.
Po třech nočních...bezva rozcvička a  trochu posun při práci na zahradě... 
Ráno jsem z okna zahlédla  koledníky...i přes doporučení být raději doma a chodit hlavně s rouškou....a nebyli jediný....co k tomu dodat...někdo dodržuje,někomu je to asi jedno.....mě ne,pracuji se seniory  v domově  a jsem ráda,že jsme v pohodě.


Krásně nám rozkvétá třešeň a jablůňka.....snad nepomrzne....slibují zase noční mrazíky.

Každé jaro čistíme jezírko,tak tomu bylo i dneska....vylovit rybičky....nějakou tu žabku....připravit čerpadlo k odčerpání vody,kbelíky,vaničku na vylovené rybky,rejžák a vapku.
Šlo to dobře a netrvala to tak dlouho.



Pomalu rozkvétají tulipány,hyacinty,narcisky a ostatní cibuloviny.


PŘEJI KLIDNÉ A POHODOVÉ DNY.....DRŽTE SE
MARŤULA

5 komentářů:

  1. Marti, krásně, jarně je u vás. Tulipány mi zdaleka ještě nekvetou, ale počkám si. Koukám, na jedné fotce vidím čuníka za stromem? Živého čuníka?
    Jezírko jste hezky vyčistili, to se bude rostlinkám i rybičkám hezky dařit.
    Měj pohodové dny a opatruj se. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dášo,děkuji... čuník není živý i když tak vypadá,rybičky si lebedi... uvidíme co leknín,a rostlinky musím nějaké koupit.Dnes ráno pěkná zima,ale teď svítí sluníčko...tak se půjde na procházku s pejskem...měj se také moc hezky.Martula

      Vymazat
  2. Krásně je u vás, máš vše upravené. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně Ti to kvete. Na naší zahrádce už to taky rozkvétá, ale na tulipány si ještě nějaký den počkám.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marťulko,
    i já jsem strávila sváteční dny v práci. Tak jak již poněkolikáté.😊
    Ještě,že ta příroda se nezměnila.. úžasně se probouzí. Posílám mnoho pozdravů a opatruj se.Z💙

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...