neděle 29. prosince 2019

PŘED PÁR DNY

Ještě než nám skončí rok 2019
vkládám pár fotek z krásné adventní PRAHY....mám ráda  procházky PRAHOU...v každém ročním období v době adventu obzvlášť....
Gotická věž Staroměstské radnice je mohutná...téměř 70 metrů vysoká....je z ní nejkrásnější výhled na PRAHU....a právě tam bylo naše první velké zastavení.
Jako jediná ze středověkých pražských věží je radniční věž zcela bezbariérová - na ochoz návštěvníky vozí moderní prosklený výtah.
použito(https://www.prague.eu/cs/objekt/mista/3126/vez-staromestske-radnice)
Procházka adventní PRAHOU byla moc bezva...i když výhled byl omezený docela velkou mlhou,ale nevadí i tak bylo na co koukat.
I svařáček byl....  a moc dobrý langoš.....nádherná vůně trdelníků se linula po celém náměstí.

Vánoce jsme prožili v klidu a pohodě 
s tím, že,ten kdo pracuje ve službách si musí do té práce odskočit...to tak je.
Co je horší když vás potká viróza,která přejde až v angínu....tu teď právě mám....večer strávený na pohotovosti....antibiotika....sice bez teploty,ale s bolestí až uší....
A tak jsem v pelíšku a sleduji pohádku......ty já mám velice ráda.



Všem kdo jste během roku zavítali na můj web moc děkuji.....děkuji za milé komentáře....za přízeň.
Do nového roku 2020 Vám přeji hodně zdraví,štěstí,spokojenosti..osobních i pracovních úspěchů...

MARŤULA

1 komentář:

  1. Hezké fotky z adventní Prahy. Já letos adventní Prahu nějak nezvládla - měla jsem šrumec v práci a byla jsem pak ráda, že jsem šla rovnou domů. Snad za rok :)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...