pondělí 11. března 2019

HÁČKOVANÁ SÍŤOVKA


Za okny......dnes opravdu zvláštní počasí........co nám dnes napadlo?.......a padá a padá.



Háčkovaná síťovka ze zbytku příze..... z které jsem háčkovala šálu.



No a tady jeden experiment.......doufám, že se vydaří......pokud to vyjde.....určitě zveřejním.....předem říkám, že dečka by to být neměla


Mějte klidný a pohodový den......já se dnes po delší viróze vracím večer do pracovního procesu..čekají mě dvě noční služby u staroušků......a tak posezení u háčku skončilo. 

MARŤULA

11 komentářů:

  1. Jeee, super síťovka a moc se mi líbí barva.
    U nás naštěstí nesněží, to bych už asi nedala, jsem nastavená na jaro.
    Hezký den.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo já taky,ale předpověď na březen nic moc.....tak si ještě počkáme.
      Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  2. U nás dneska počasí předverlo skoro celý repertoár - déšť, slunce, vítr, sníh ... . Síťovky jsou teď znovu in, takže jsi se výrobou přesně trefila do trendů ;-). Na experiment jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo tak nějak jsem nevěděla co se zbytkem příze....našla jsem si ještě jednu a vypadá docela bezva,tak snad jí vyzkouším.
      Měj se hezky

      Vymazat
  3. Ahoj Marťulko,
    síťovka je nádherná, moc krásně vytvořená. Také je ráda háčkuji, však zbytků přízí je pořád dost.
    U nás bez sněhu,ale ten vichr byl šílený.
    Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc....no tvé háčkování obdivuji,já tak nějak zápolím s časem,ale teď co jsem byla marod tak jsem s háčkem kamarádila.
      Měj se hezky M

      Vymazat
  4. Ahoj, teda aj u nas začalo dnes rano snežiť, už začína to hojdačkové počasie. Chvíľu slniečko potom dažď a nakoniec aj sneženie... Sieťovky sú teraz skutočne in, aj ja mam už jednu 😀 Na ten tvoj experiment som zvedava 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo,jo vždyť je březen....počasí si dělá co chce.
      Sama jsem zvědavá zda se mě to povede,ale budu se snažit.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  5. Síťovka je moc pěkná, taky se na ni chystám, ale zatím skutek utek´. Jsem zvědavá na to, co je zatím na fotce jen v náznaku. Mám ráda Tvoje tvoření.
    Počasí je jako na houpačce, naladili jsme se na jaro a ono přeci jenom platí- březen za kamna vlezem.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...jsem ráda
      Sama jsem zvědavá zda se to povede,představa je.....tak uvidím.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  6. Síťovka je super a věřím, že bude hodně využívaná :) Já jsem zase přešla z igelitek na šité látkové tašky a také jsem spokojená.
    Přeji krásné dny. K.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...