středa 17. října 2018

Z DOMOVA A ZAHRADY

HORTENZIE
krásně vybarvené květy...podzimní.....tato hortenzie je jinak tmavě červená.
JAK PEČOVAT O HORTENZIE PŘED ZIMOU?
Ke kořenům přihrneme dostatečné množství rašeliny,hrabanky a nebo listí.
Na zimu rostlinu důkladně zavlažíme.


Poslední úpravou v kuchyni....je sporák s digestoří
Doplnění fotografií  vnoučátek.....letos v létě jsem se stala trojnásobnou babičkou.....první vnouček Adámek šel do první třídy......to,to letí
Oslavila narozeniny🍰....zase o rok starší....
k narozeninám jsem dostala tuto KALU
pěstuji venkovní,ale s pokojovou nemám zkušenosti.....co vy,poradíte?
Sice jsem si něco přečetla,ale budu ráda když mě napíšete,jak se o ní starat.


Stále kvetou

Trávník se po létě opět zazelenal.....tedy místy se o to pokouší....snad se mu to povede.
Rajčata ještě dozrávají.....nepamatuji si,že by jsme měli někdy v říjnu tolika rajčat.....bohužel už všechny nedozrají.....je jich plno zelených. 
Příjemné teploty nad 20 stupňů pomalu a jistě končí.


Mějte se sluníčkově
MARŤULA


1 komentář:

  1. Marti, máš to doma moc pěkné! Rajčata máme taky, ve skleníku. Snad ještě něco ještě dozraje, zelených je tam opravdu hodně. Dokonce máme i salátovou okurku. Stále plodí :) Ten letošní podzim je úrodě nějak nakloněný :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...