neděle 5. srpna 2018

NAŠE DOVOLENÁ



DĚVIČKY
jsou zřícenina gotického hradu tvořící dominantu severního okraje hřebene masívu Děvín.....nejvyššího vrcholu Pavlovských vrchů na jižní Moravě.Nachází se na vápencové skále vypínající se do nadmořské výšky 428 m.n.m.

Konečně jsem se na toto místo dostala,tedy skoro bych řekla vyšplhala.
Již po několikáté jsme okolo projížděli,ale tak nějak nás jeho výška zrazovala.....letos byl opět výběr místa dovolené jižní Morava
a došlo i na HRAD DĚVIČKY
Byl to pro nás výlet na kolech....z místa poblíž LEDNICE.....není to daleko,ale při letošních teplotách kolem 35 stupňů .....ale musím říci, že to opravdu stálo za to.
Nádherný výhled....kdo zde byl...... dá mě určitě za pravdu.


Nahoru jsme šli z obce PAVLOV,kde jsme si nechali kola











HEZKÝ ZBYTEK VÍKENDU
MARŤULA



7 komentářů:

  1. My jsme byli s klukama nahoře loni v létě, opravdu krásný výhled. Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, znám ji, znám. A mám ji moc ráda, stejně jako celou Pálavu. Je to božský kraj. Díky za nádherné připomenutí. Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná zřícenina a nádherné výhledy. Jižné Moravu skoro neznám, tak jsem zatím ráda nakoukla aspoň prostřednictvím tvých fotek. Třeba se tam jednou vypravíme...
    Hezký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásné místo a výhledy jsou opravdu nádherné. Tato místa ještě projetá nemám, ty teprve čekají na objevení. Vy jste si je užili parádně.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, díky za tip k návštěvě. Je to nádherné místo, krásně zachycené objektivem... Věřím, že jeho "dobytí" muselo být v těch vedrech hodně náročné. Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásné místo, kde jsem nebyla. Moc ráda jsem se na Tvoje fotky podívala.
    Moc hezky jsi to nafotila.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Marťulo, děkuji za připomenutí krásných míst.
    Užívej dál krásného léta
    K.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...