úterý 6. února 2018

VZPOMÍNKA NA DOVOLENOU

NELEKEJTE SE!
Toto je jeden z příspěvků, které jsem si v létě připravila,ale tak nějak už nevložila na web....nevadí,tak ho vkládám až teď.
Také si občas vzpomenete na oblíbená místa.....třeba o dovolené?
Už se těším až zase nastane čas cestování po městech,památkách a vůbec......u nás je tolik krásných míst.
Krásný a fotogenický MIKULOV.......je to místo kde jsme již byli vícekrát,ale poprvé jsme byli na KOZÍM HRÁDKU .......místo z kterého je krásný pohled na zámek a do okolí,tak jako ze SVATÉHO KOPEČKU

TAK A TEĎ SE MŮŽETE
kochat










Hezký den MARŤULA


4 komentáře:

  1. Kochala jsem se!!!! Krásné fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné místo, úžasné fotky!
    Krásný den, pa.

    OdpovědětVymazat
  3. Mikulov je také moje srdeční záležitost.Každý rok jsem tam na velikonoce.Je tam úchvatná akce na náměstí...Hezký den! Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalé fotky dokonalého místa.
    Díky za procházku mým milovaným Mikulovem.H.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...