pondělí 11. prosince 2017

DÁREK DO VÁNOČNÍ VÝMĚNY

Dárek jsem tvořila pro  SILVU.....a protože ho má už doma.....tak tady je.


MÁTE VŠICHNI JIŽ ODESLÁNO?
(posílejte fotky.....díky)

PŘEJI KRÁSNÝ A POHODOVÝ ADVENTNÍ ČAS
MARŤULA

5 komentářů:

  1. To je krásné. Takový dárek musel udělat velkou radost.
    Foto posílat nebudu, ať máš překvapení :D. Balíček jsem posílala v pátek.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krásné.
    Zrovna doháčkovávám stejnou dečku-hvězdu, ale koukám, že ty ji máš daleko menší než já :o). Háčkuji z červené Maxi, háčkem č.4 (na háčkování bavlny). Z čeho jsi prosím háčkovala a jakým háčkem? Chtěla bych ještě bílou, ale ne tak velikou jaká mi vychází nyní.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná dečka, letos už ji asi nestíhám :o)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...