čtvrtek 15. října 2015

Zase trochu z jiného soudku

Každý rok  se k tomu vracím,ruličkuji a ruličkuji........a pak z těch ruliček motám a motám.
Není naškodu si tak trochu zopakovat to, čemu jsem se dost dlouho věnovala.
Tehdy jsem nevěřila,že se něco takového dá z papíru vůbec udělat.A protože jsem takový tvor co vše musí vyzkoušet...tedy kromě paličkování,tak jsem se do toho pustila.Pak jsem vymýšlela,okukovala,hledala inspiraci a ruličkovala.Sehnala jsem si dostatečné množství zlatých stránek a zdokonalovala jsem se, hlavně ve výrobě těch ruliček na kterých moc záleží.
Ruličky dělám na jehlici č.2.....z těchto ruliček se mě motá nejlépe.Hotové výtvory nejsou pro mě, ale pro dobrou věc.
Pokud chcete vidět více z mého papírového tvoření tak ZDE jsou té mé bývalé stránky.

Přeji všem hezký den.
Marťula

Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...