sobota 13. prosince 2014

Advent pod pergolou

Moje venkovní dekorace.
Adventní svícení pod pergolou.Zůstal zde jen stůl a tak jsem přemýšlela co na něj dát.Od vonných svíček z IKEA mám dosti skleniček a tak šup a je svícení.Trochu větviček,nějaká ta ozdoba a je hotovo.Hlídá to vše Andělka
Dekorace u  vchodu .
Dnešní počasí bylo u nás jak na jaře a ne jak v prosinci.

Máte již někdo nazdoben stromeček?
Já ano..........již delší dobu jsem pokukovala po pěkné borovičce sice umělé,ale mohu říci,že je opravdu jak rostlá....jediná její vada je, že nevoní,ale zase neopadá.Její výška je 120cm, což je pro nás akorát.
Některé ozdoby jsou  háčkované,jako je prasátko,bubínek,berla..........aj Dokoupila jsem dřevěné,keramické a plechové......no prostě ty které mě nějak zaujaly.
Adámek si oblíbil prasátko,koníka a andělku,ale co hlavně hledal?No přece bombónky,ale nenašel.Slíbila jsem mu,že určitě nějaké dokoupím.(on by je totiž i snídal)
Takže letošní barva stromečku je červeno,bílo,stříbrná.
Vyfotím později.

Také jsme tak trochu zdobili perníčky,Adámek koukal po očku,ale je ještě malý aby se připojil.
On má ty své auta,vláčky.......a teď pohádky.

Hrátky s čertem--- ukázka

To se líbí Adámkovi móc,móc.
Hlavně ty čertíci,on se jich moc nebojí a pohádku jsem s ním viděla již asi třikrát.

Závěsný věšák se srdíčky.Moc se mě líbil.Je podobný tabulce co mám v kuchyni..
Marťula

2 komentáře:

  1. Máš pěkný stromeček já musim nejprve nějaký koupit máš to všechno nádherně nazdobeno a ten věšák ten by se mi líbil je super Měj se krásně Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, máš to venku krásně naparáděné, jen to počasí...
    Adámek vypadá opravdu kouzelně, velmi soustředěně...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...