neděle 8. června 2014

Lipno-stezka korunami stromů

Bezva zážitek,nádherné počasí.
Je sobota ráno a my vyrážíme směr LIPNO.Již dlouho jsme si plánovali výlet na prohlídku,procházku po STEZCE KORUNAMI STROMŮ
Dřevěná konstrukce,bezbariérový přístup-takže sem můžou rodiny s kočárky,vozíčkáři...
Je zde i tobogán(suchý) a adrenalinová zastavení v podobě chůze přes různé provazy ,prkénka.............
Na tobogán jsem dlouho koukala a uvažovala,ale přeci jenom jsem šla raději dolů po svých.I když zážitek to asi je a zároveň taky pěkný sešup.

Nádherný pohled do korun stromů,ale nejen do nich i do dálky a zrovna k tomu bezva počasí.
Dalekohled jsme měli sebou,takže jsme viděli snad vše co se dalo.Nahoru jsme jeli lanovkou,sice to šlo pomalu,ale super.
Stezka je zakončena 40.metrovou  vyhlídkovou věží z které se vám naskytne nádherný výhled na Lipenské jezero a okolí...Šumavu a Novohradské hory. 

Tady vidíte onu rouru-TOBOGAN uzavřenou,kterou pokud máte odvahu si můžete zkrátit cestu zpět dolů.
Já jí bohužel nenašla, tak jsem šla dolu po svých,ale nevadí mohla jsem se déle kochat tou krásou přírody.
Protože jsme byli na místě hned jak otevřeli nebylo nás mnoho a výhled byl jasný.Později byl v dálce opar a proudily davy lidí.Nazpět jsme šli lesem pěšmo.Lanovka s cestujícími pouze popojížděla a tu a tam bylo slyšet...jéééé mě je špatně,no to je hrůza jak ještě dlouho pojedeme?.....já ti říkal pojď pěšky!



Příjemně strávené dopoledne a naše cesta vedla dál.


Prohlídka byla zajímavá.
Pokud si kliknete na název ,dozvíte se vše o tomto klášteru.......třeba jaký mají denní řád,práci,duchovní četba,........atd
Náš průvodce byl všeho znalý, a tak co kdo chtěl vědět ochotně odpověděl.


V areálu jsme absolvovali ještě jednu prohlídku.
POŠTOVNÍ MUZEUM
Opět moc hezké

Tak tady končí moje prohlídka.
Přeji dobré vykročení do nového týdne.
Marťula



3 komentáře:

  1. Bezva výlet Marti, jsi odvaha, já bych nahoru asi nelezla:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní výlet, to bych si nechala líbit. Poštovní muzeum i Stezka korunami stromů mě lákají už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti to je nádhera. Jenom ta lanovka mě děsí. :-( Mám z nich celkově strach, tak bych si to asi neužila. Ale pohled to musel být parádní. A tobogán bych nedala asi ani hodně ovíněná. :-D
    Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...