pondělí 21. dubna 2014

Naše zahrada

Svátky jara velikonoce

Dnešní příspěvek je spíše o kytičkách....zahradě.
Máte rádi tulipány?
Já moc,vlastně se mě líbí všechny cibuloviny.
 Loni nově zakoupené cibulky tulipánů.jeden krásnější než druhý.Posuďte sami!To ještě nejsou všechny...některé odkvétají a některé teprve budou kvést.
Tyto jsou opravdu moc hezké.....bílé žíhané.



Krásný světle fialový,vínový a bílé.


Střípky z naší zahrady.
Naše nakvetlá jabloň

Okolí jezírka
Přeji hezké dny plné sluníčka a pohody.
Marťula

5 komentářů:

  1. To je náádhera. Tulipány miluju a zahrádky plné zeleně a kytiček obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti u vás je ale nádherně. Moc krásná zahrada. Jsem si nad tou nádherou zavzdychala a zpět do reality. Mě kvetou pouze dva tulipány. Nějak se jim u mě nelíbí nebo co. Manžel mi před dvěma lety dovezl z Holanska a ještě nekvetly. Ještěže narcisky se trošku snaží. Měj se krásně. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky a úžasná záhrada.Krása.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, zahradu máš krásnou a ty tulipány - úžasný galerie!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, nádherné fotečky z nádherné zahrady. A tulipány také miluju, vlastně vše, co na jaře kvete. Pěkné jarní dny. .-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...