neděle 5. ledna 2014

Zajíčková

                                                             
Je hotovo-zajíčková je na světě.
Jak to začalo?Brouzdáním na webu, po stránkách s touto tématikou.
Našla jsem střih,vytiskla,vystřihla jednotlivé díly,položila na látku,obkreslila.............a začala šít.
Drobným stehem jsem obšila všechny díly,otočila na líc a pak začala kousky rouna vycpávat  jednotlivé díly do požadovaného tvaru.
Střih na tělíčko
Vyšívacím stehem jsem vytvořila srdíčko na předním díle šatiček...to ještě dozdobila knoflíkem také srdíčkem.
Pruhovaná látka je kanafas.
Spodní díl,průramky-rukávky a u krku jsou obháčkované.
Kalhoty jsou v pase na gumu.
Uši jsou z jednoho kusu(jak spodní tak horní díl).
Místo kloboučku je mašlička.
Hodně jsem také používala jehlu a náprstek,ne vše jde na stroji.
 No a tady je holka ušatá.
Přeji hezkou nedělí 
MARŤULA




4 komentáře:

  1. Pani zajíčková vyzerá úžasne, len neviem či by sa mi podarila taká krásna ako je táto.
    Ale určite sa o to aspoň pokúsim.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ta vypadá úžasně. Moc se Ti povedla. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. To je fešanda. :-) A kdy přibude zajíček? ;-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...