úterý 17. prosince 2013

Tak trochu vánočně

Už k vám někdy přišel pošťák a dal vám do schránky velikou obálku krásně nazdobenou?
No tak u mě byl.A jaké bylo překvapení když jsem jí otevřela.No velké.......moc, moc děkuji té, která mě udělala velkou radost.

O tom ale až příště,tu nádheru musím nafotit a pak se s vámi podělím.


No, moje tvoření je na bodu mrazu.Snad jen dečka-bílá.
Zvonečky jako dárečky.


Také jsem byla v IKEA kde se mě moc líbily tyto dózy.
Tři v sobě.
Také nějaké svíčky,ty v tomto období nesmí u nás chybět.
Cukroví
No letos jsem se nějak polepšila a upekla více druhů a hlavně nesmí chybět vosí hnízda.
Měla jsem pomocníka a ochutnávače.Mňam,mňam říkal...no.a drobečky,ty byly Maxíka.
No a tady je náš sportovec .Skluzavka a trampolína to je jeho.
Vůbec se nebojí,dětský koutek ten on rád.A tak už jedu babí-dívej se!

Přeji hezké adventní dny plné pohody.
Marťula

3 komentáře:

  1. Jejda, nedávno miminko a on už si jezdí na sluzavce! Ten čas ale letí... Zvoneček je krásný i dečka.A cukroví láká k snědku, no já ochutnávám to mé zdárně, myslím ,že o Vánoce už budu mít dost!Zdravím a přeji hezké dny Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno pěkné Marti.... zvoneček, dózy i cukroví... a vnouček pěkně roste:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně zírám na Adámka, jak to je velký chlap!
    A ono se nedá stát v kuchyni a hlídat plechy a zároveň háčkovat...
    Myslím, že si toho stihla docela dost.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...