čtvrtek 30. května 2013

Po včerejším dni opět deštivo a zima

Bude vůbec hezky,trochu déle než je to doposud?No snad toto letošní opravdu chladné,deštivé jaro konečně ustane.I když déšť slibují dále a dále. Přesto se rostlinkám a keřům daří.
Rododendrony letos déle kvetou, a dělají tak velkou parádu.I jejich květenství a sytost barev je po usilovném hnojení krásné.Sedím,píši a koukám z kuchyňského okna rovnou na ně.Občas se u plotu někdo zastaví a kochá se,občas se i objeví fotoaparát těch kdo tyto keře obdivují.Je to u nás jak v parku.Tak tady alespoň jeden z nekrásnějších.


Co pak to asi je?
Poznáte to?
Zmlazená,na všech výhoncích vykukuje budoucí květenství.
Už víte?
HORTENZIE
Rozkvetlá červená pivoňka.
Jak využít starý stoleček s lavorem?Třeba ho osázet sukulentními rostlinkami.
A ještě když tam najdete šuplík,to je tvoření.Uvidíme jak to bude vypadat až se rostlinky začnou rozrůstat.
Stoleček jsem umístila pod pergolu,která má udělanou novou dlažbu.
Pohled na jezírko.

Moje skromná zahrádečka

Dnes jsem babička hlídací,využívám chvilky a vkládám příspěvek.
Tiše...tady se spinká.

Jinak děkuji všem za milé komentáře.





12 komentářů:

  1. Jezírko je náádherné, kouzelné. Pivoňky mám moc ráda, taky jsem je mívala na zahrádce.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti zdravim, u nas je dnes tiez hnusne, zase leje ako z krhly. Tesila som sa na vikend, ze nieco porobim v zahradke, ale ked bude prsat tak asi budem zalezena pri krbe v teple. Zahradke je vskutku nadherna, aspon jej ten dazd pristane, dlazbu chvalim, rovnaku som vybrala do altanku, uz ju len polozit. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Renato
      Počasí je opravdu již hnus a štve mě to.I nálada občas tím trpí.Dlažba je dělaný minulý týden tak z ní mám radost.To ještě bylo celkem hezky.Tak si užívej a děkuji marťula

      Vymazat
  3. Marti, zahradu máš nádhernou, ale ten šuplík, ten mě dostal!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      Děkuji za pochvalu.O šuplíku jsem nevěděla,až když mě ho manžel ukázal tak jsem vykulila oči a jela osazovat.Hezké dny Marťula

      Vymazat
  4. Ahoj Marti!
    Moc se mi líbí využití lavórku se stolečkem.
    No a vidím,že užitkovou zahrádečku máš pořádně využitou a hezky před Maxíkem oplocenou.
    Jezírko se ti už krásně začlenilo do zahrady!
    Marti,užij si hlídání a měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Děkuji za komentář.Stoleček jsem si přivezla z mé druhé zahrady,až když jsem ho dala pod pergolu tak jsem dostala ten nápad,vlastně ty šuplíčky mě ukázal můj manžel,já o nich nevěděla.To je pravda,že oploceno je kvůli Maxovi,jinak by bylo po rostlinkách.Jezírko a skalka vypadá již dobře.Malé úpravy ještě budou.Hlídání bylo bezva a Adámek byl moc hodný,jen to počasí mě tedy již opravdu štve.Měj se hezky

      Vymazat
  5. Marti, máš nádhernou zahrádku. A ten nápad se stolkem se mi moc líbí .... super.
    Hezké dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj věrko
      Děkuji,já jsem podobný stolek,vlastně skříňku viděla a tak jsem dostala tento nápad.Uvidíme jak to bude vypadat až se rostlinky rozrostou.I tobě přeji hezké dny,kéž by bylo lepší počasí.Marťula

      Vymazat
  6. No pááni.... nevím co mám obdivovat dřív:-))
    Pergola se stolkem je nádherná, a to jezírko, no to je víc jak okouzlující:-))
    A na záhonku se to pěkně zelená, to budou v létě zeleninové hody:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná kvetoucí zahrada, jezírko a to zákoutí se stolečkem pod pergolou super !
    Tak ještě teď to sluníčko a bude to dokonalé :-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...