středa 10. dubna 2013

Háčkování z provázků

Máte doma provázky?
Sisal a bavlněný provázek.Popis nemám,dle fantazie.Krátké sloupky,řet.oka kolem dokola a ob řadu jsem přidávala.
 Již delší dobu jsem přemýšlela co by se ze zbytků provázků dalo ušmodrchat.
Slabším provázkem háčkujeme a sisal vedeme kolem dokola.Vlastně přikládáme pouze k řadě.Háčkovala jsem krátké sloupky.Zakončení je uháčkováno bavlnou(provázek došel).
Dá se použít jako podložka pod vřelé nádoby.


8 komentářů:

  1. Moc hezká podložka, Marťulko! Tohle přidávané háčkování jsem ještě nezkoušela, vypadá to dobře.
    Fotky Adámka a myčky mě fakt zvedly náladu :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      No jsem ráda hlídací babička.Adámek je moc hodný a tak ho trochu učím roštárny,aby se maminka doma nenudila.Měj se Marťula

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je vidět,že se dá háčkovat snad ze všeho.Marťula

      Vymazat
  3. Ahoj Marti!
    Je to moc prima využití provázků.
    Podložka vypadá hezky a u tebe určitě najde nějaké prima uplatnění.
    Moc tě zdravím a doufám,že se máš prima!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Blani
    děkuji mám ,ale času je nějak málo na odepisování.Jo Možná by z toho šlo i prostírání.Ten bavl.provázek je supr.Měj se Marťula

    OdpovědětVymazat