úterý 6. prosince 2011

♥♥Jen tak♥♥


Jen tak........dnes je u nás počasí celkem jasné, a hlavně vůbec ne připomínající se blížící se vánoce.stromDoma nazdobeno...ještě však ne napečeno!!!Určitě hodně z vás už počítá kolik druhů cukroví má.Dnes snad přijdou na řadu ořechy,ale teprve vyloupat.pak popřemýšlím a koncem týdne nadělám těsta a budu péci.Ne však mnoho.Zdravíčko už se trochu umoudřilo a zítra jedeme Více smajlíků ke stažení  s dcerou dítěna výlet za vánočními trhy.Docela se těším,neb jsem se teď pár dnůsmileyno potila se v posteli.
Beru sebou foťák a určitě sem vložím nějaké ty zajímavosti.Doufám,že k tomu bude přát počasí.Více smajlíků ke stažení

Dnes jsem chci vložit foto Ibišku,který mě obdarovává letos poprvé za dobu co ho mám velkým množstvím květů.Je trochu jiný svým květenstvím než ty klasické.Tento Ibišek jsem letos měla celé léto venku s tím,že jsem mu pravila nepokveteš a půjdeš!!!! A ejhle,zalívala,hnojila,hlídala aby nebyly mšice, a domlouvala a on skutečně začal kvést,a kvete i teď doma.(má dvě poupata)to jedno teď vykvetlo.

Dále mezi mé oblíbené patří tato květina.


A jak jsem tak fotila květiny, tak se MaxíkVíce smajlíků ke stažení začal na křesle nakrucovat(on se velmi rád fotí) a jako kdyby říkal,no tak si mě  vyfoť !Je to mazel,prý jsem ho rozmazlila.No, je to pravda.Když byl maličký, tak jsem s ním dováděla na zahradě, a chodila na procházky,které on miluje.Má rád cvičák-Více smajlíků ke staženítam chodíme,samozřejmě musíme mít sebou pamlsky,pak udělá vše co je po něm žádáno.Miluje vodu a rád plaveVíce smajlíků ke stažení.No je to můj mazel.Poslouchá rád hudbu právě když se rozvaluje na křesle.Spí v zateplené bouděVíce smajlíků ke stažení s kocourkem Matýskem.Ten občas před ním musí utéci na strom,
Více smajlíků ke stažení
Tak a tady jsou pacholci.




5 komentářů:

  1. Marťulko, pěkné fotky - všeho a všech :o)
    Přeju hodně zdraví, veselé pečení!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak za prvé, buď klidná, také nemám napečené a asi ani mít nebudu, protože jsem se dnes dověděla,že 19.12. nastupuji do nemocnice na zákrok, takže...za druhé,takový ibišek jsem ještě neviděla. Kde jsi k němu přišla?? Až ho na jaře budeš zkracovat, tak stojím první v řadě na větvičky, jooo???
    No a za třetí, kočenka - kocour, že - i pejsek jsou k pomazlení.Pěkné dny přeje Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Marťulo!!!!
    Tak ani já jsem se k pečení zatím nedostala,ale uklidňuju se tím,že mám na to ještě fůru času.Určitě budu péct o trošku míň,než vloni,ale vyzkoušet chci i nějaké novinky,které jsem zatím nikdy nepekla.
    Moc se mi líbí ten tvůj ibišek.Má velice zajímavé květy.Já mám ibišky dva,ale zatímco vloni kvetly pořád,letos se jim nějak nechce.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky..kočičí, psí, kytiček..krásný zbytek adventu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti,nejdřív k pejskovi, je naprosto úžasný a asi stejně rozmazlený jako naše Baruš, plně Tě chápu i my ji máme jako za malé ditě. A kvete Ti to doma opravdu moc hezky.Teď už asi jsi někde pohlcena atmosferou vánočních trhů a moc si přeju, aby se Vám to tam vydařilo a vy si to pěkně užily. Měj se krásně a je fajn, že už Ti je líp. Zítra asi bude u Tebe zvonit pošťák :)))

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...