pondělí 14. listopadu 2011

♥♥Vločky♥♥

Na webech,časopisech aj....je tak velké množství háčkovaných vloček že jsem musela další vyzkoušet umotat..A tak jsou zde v barvě červené.Moje letošní vánoční výzdoba bude v podobě háčkované a šité.

Na obrázku je můj nedávno upletený kufr z papíru v kterém se ukrývají mé pomůcky,látky,příze aj   k  mé tvořivosti.
Tento kufr je pro mě ten nejzajímavější kousek co jsem kdy z papíru upletla.Víte čím? No kdo sleduje pečlivě můj druhý web (vlastně ten původní) o pletení z papírových ruliček,Tvoříme-Marťuliny stránky
tak může dost dobře vypozorovat,že nerada pletu víka, a že  mé krabice jsou bez něj.
Další kufr bych měla teď do vánoc uplést jako dárek(je to přání).

3 komentáře:

  1. Marťulko, moc hezké - háčkování i pletení!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Czerwone jest piękne!!!Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  3. kufr na bavlnky ap. by se mi hodil, ale plést z papíru neumím a vločky jsou překrásné.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...