pondělí 17. října 2011

♥♥♥Nové látky♥♥♥

Dnes jsem navštívila jeden bezva obchůdek kde mají látky,kraječky,vlny aj......no prostě Švadlenka.Výběr látek mě mile překvapil.Nedávno jsem zde psala že jsem si koupila časopisy-inspiraci ,,Háčkovaní andílci".Takže dnes jsem si proto koupila dvě Sněhurky-bílé a budu se po večerech pokoušet uháčkovat nějakého anděla(doufám že to podle popisu půjde).
No a pak taky jsem zakoupila dvě látky na šité dárečky na vánoce.Co to bude? No přece překvapení asi v podobě andělek.

Tady ještě jedná dýně je větší než ty ostatní.






Tady je vidět otevřený kufr pletený z papíru.

Andělky a hajánci

Má nejoblíbenější andělka.

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti, podívej se na můj blog, máš tam ode mě ocenění, tak si ho překopíruj a ulož na svůj blog.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...