středa 13. července 2011

♥Hrdějovická keramika ♥

 Hrdějovickou keramiku charakterizuje ručně malovaný dekor, který vychází z jihočeských lidových tradic.
Je to keramika velmi odolná.
Tyto kousky mám ještě z dob kdy můj manžel pro toto zboží jezdil,tu a tam nějaký ten kousek dostal.
Jak tak sleduji různé weby a mezi ně patří i p,Eva která psala,že si tuto keramiku zakoupila a tuším že za velmi dobrou cenu.Tak tam jsem si uvědomila,že taky vlastním několik kousků a proto jsem  je nafotila a zde jsou.  
           Toto je malovaná keramika

           

  Kouzelný hrneček-uhádnete co se do něj dává?
    (pokud si myslíte co to je napište do komentáře)         




Glazovaná keramika




4 komentáře:

  1. Dobrý den,
    ta keramika je moc pěkný, ale ten hrníček s deklíkem je teda jedinečný. a co se do něho dává? že by dušičky? nebo nakládaný sýr? Hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Krása...ano byla jsem to já a dnes mi konečně dorazila keramika jak z Bazosu tak z Aukra a já lítala celé dopo a vybalovala :-). Jen nevím, jestli tato keramika nekončí výrobu..našla jsem na jejich stránkách, že prodávají provozovnu s výrobními prostory
    http://mercaton.wz.cz/index.html.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, hrdějovická keramika je nádherná. Škoda, že člověk nemůže mít doma všechno, co se mu líbí.
    Měj se hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za komentáře.
    V kouzelném hrnečku jsou bombony.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...