středa 23. září 2015

PODZIM..............a k tomu podzimní výměna

                                                Tak a máme tady podzim.

Podzim nám dokáže namíchat pestrou paletu barev (zbarvení listů)A jaké barvy se v podzimním období objevují všichni víme.Stačí se projít přírodou.
Máte rádi podzim?
Všímáme si toho jaké je počasí,jak se zkracuje den a prodlužuje noc.Uklízíme zahrady,češeme jablíčka,hrušky,.....sbíráme ořechy, různé plody třeba pro zvířata,začíná se ochlazovat.

Pamatuji si z dob mého dětství,jak jsem pomáhala vybírat brambory,sbírala ořechy,česala jablka,chodila sbírat kaštany,barevné listy jsem lisovala v knihách,pouštěla draky...
Později se to vše opakovalo když jsme měli dcery školou povinné.Pamatuji si jak jsme v lese hledali bukvice.....byl to oříšek,ale našli jsme.Ach jo to už je tak dávno.




                                                 Tak a teď k naší PODZIMNÍ VÝMĚNĚ
Poslala jsem vám každé email s odkazem na tabulku, kde najdete své jméno,dále pro koho budete tvořit a od koho vám přijde dáreček.
Přihlášení jsem ukončila dříve proto,aby jste měli více času na tvoření dárečku.Je nás 30...což mě velice překvapilo,ale zároveň i potěšilo.Je vás zde pro mě plno neznámých, a tak je dobře, že jste se zapojili.
Tak teď Vás prosím vyměňte si prostřednictvím emailu své adresy,představte se té druhé.........tak ať o sobě víte. Doufám,že vše půjde tak jak má, a že každá obdrží svůj dárek.
Poslední datum odeslání dárku bude do 13.11
Jinak se samozřejmě můžete mezi sebou dohodnout na náhradním termínu..pokud z nějakého důvodu dárek nestihnete.
Bude-li nějaký problém prosím ozvěte se mě!
Děkuji a přeji hezké podzimní dny a bezva chvíle při tvoření.

P.S  Své tvoření mě, pokud budete chtít pošlete na email,popište co jste dělali  vy a co jste dostali.
Postupně budu vkládat na svůj web
                                                               Marťula


Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...