čtvrtek 24. září 2015

Pečený čaj


To je první podzimní pečený čaj
Není to žádná věda....receptů najdete mnoho,hlavně složení co se týká ovoce je rozmanité.Jablka,hrušky,švestky.jahody,maliny,broskve,ananas,pomeranče...............no prostě co máte rádi.
Já dostala na něj chuť a doma jsem měla pouze jablko,pomeranče a nektarinky........přidala jsem skořici,badyán,hřebíček a trochu cukru.Nakrájela na kousky a dala péci do vyhřáté trouby cca 3/4hod.
Mám nejraději z citrusů  a jablíček,chyběla mě limetka a grep......no, to až příště.Sladím ho velice málo.
                                                                  Dobrou chuť
A zase ten háček......po chvílích....tvořím,tvořím,až dotvořím vložím hotový výrobek.


Mějte se Marťula

7 komentářů:

  1. Marti, taky ho dělám, ale spíš rozdávám, u nás je problém s tím cukrem, nikdo nesladí...Loni jsem dělala směs z usušeného ovoce, to se osvědčilo...
    Šátek vypadá hodně dobře.
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím,že se sladit nemusí když nechceš.Já do toho svého dala pouze dvě polévkové lžíce cukru.
      Uvidíme jak šátek dopadne,dělám jej poprvé.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  2. Mňam, taky jsem letos pekla čaj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho mám moc ráda,hlavně pak to ovoce.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  3. Marti,taky jej dělávám,u nás nejvíc frčí lesní směs.
    No a šáteček bude krásný...asi se chystáš už na chladné dny.
    Marti,pěkný víkend přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani,
      no to chápu,je mě to jasné......jen ty plody mě schází.Jako holka jsem na maliny,ostružiny a jahody chodila s bandaskou do lesa....pamatuji si,že jsme z nich dělali šťávu.Nádherně voněly.
      No jo......teď snad jedině ty zahradní.
      Šátek motám poprvé,tak uvidím.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
    2. Ahoj Blani,
      no to chápu,je mě to jasné......jen ty plody mě schází.Jako holka jsem na maliny,ostružiny a jahody chodila s bandaskou do lesa....pamatuji si,že jsme z nich dělali šťávu.Nádherně voněly.
      No jo......teď snad jedině ty zahradní.
      Šátek motám poprvé,tak uvidím.
      Hezký den Marťula

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...