úterý 15. září 2015

Nový bobek a pokračování deky


Bobek dostal nový kabátek....je trochu menší než byl ten původní a je tentokrát celý pletený.
Materiál je asi z dřívější doby,pleteno z dvojité vlny....jehlice velikost nevím....umělé bez popisu.(materiál jsem dostala).Pletlo se dobře a spotřeba 6 přaden,které jsem musela stáčet.

Jak pokračuje moje deka?Celkem dobře.......snažím se ladit.
Délka je již  pomalu u konce......manžel mě nedávno řekl,,Jsi jak ovčí babička"
Hřála mě,bylo docela chladno...seděla jsem opřená v sedačce a deku od nohou nahoru a háčkovala.No a tak to vzniklo....asi ten pohled na mě a háček mu připomněl večerníčka ovčí babičku.
Musím říci,že to asi bude má oblíbená deka...ona opravdu hřeje!


Co jsem vše doma našla za zbytky vlny,bavlny tak jsem použila.

Hezký den všem Marťula.


6 komentářů:

  1. Ahoj Marti!
    Tak už jsem se do deky pustila taky...bude to vánoční dárek pro mladé.
    Kombinuju čtyři barvy,ale mám v plánu ještě jednu pro Naty,
    kde zkombinuju taky zbytky s nějakou oblíbenou barvou.
    No a tvůj pufík se mi líbí.
    Marti,měj se prima!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Koukala jsem a je to pěkná kombinace.Háčkuje se to moc dobře,alespoň mě.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  2. Marťulko, spousta parádní práce! Bobek a deka vypadají opravdu hodně dobře.
    Přeji úspěšnou výměnu, tentokrát se nepřihlásím, čeká hodně náročný podzim...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      Vůbec se neomlouvej je to dobrovolné.Jinak děkuji a doufám,že všichni pošlou když se přihlásí.
      Hezký den Marťula

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...