středa 16. září 2015

Dokončená deka.........zahrada

Hned v úvodu chci poděkovat že se hlásíte do PODZIMNÍ VÝMĚNY
Nemusíte čekat a můžete tvořit......je to vlastně překvapení pro tu druhou.I já přemýšlím co vlastně budu dělat.Jak jsem psala můžete použít jakoukoliv techniku,
Počasí nám opět dnes přeje.
Ráno jsem se vracela po noční službě domů....unavená,ospalá... no byla to má druhá noční.
Těšila jsem se, a říkala si.....půjdu si hned lehnou.No jo,posadila jsem se do autobusu,chvíli jsem koukala, ale pak zavřela oči....tak jako vždy jsem vnímala stanice,Kolikrát jsem si říkala....jestli přejedeš,tak se projdeš!Vždy to vyšlo,ale dnes jsem opravdu přejela.Vracela jsem se cca 2.km domů pěšmo.Moje blbost,ale na druhou stranu taková ranní procházka svižným krokem  vás dokonale probere.
U vrátek mě nedočkavě čekal Maxík,asi mu bylo divné kde jsem.....dočkal se.
No a já už potřebu spánku neměla a tak jsem si sedla, a dodělala deku.

Deka
(rozměr cca 170x90)
Nemohu psát konečně,protože její uháčkování mě trvalo necelé 3.neděle......rekord.vydržela jsem u ní sedět skoro každý den a udělat alespoň nějakou tu řadu.
Dnes jsem jí obháčkovala kolem dokola.Spotřebovala jsem staré zásoby.....ale ještě nějaké zbyly. 

Zahrada se po parném létu vzpamatovala a tu a tam ještě něco kvete.




Jen jsem ji rozložila na trávník abych jí vyfotila,přiběhl Max a lehl si na ní.......měl zato, že je asi jeho. 
Hezké dny 
Marťula






6 komentářů:

  1. Teda ty jsi rychlík :-)) Já tu svoji snad nikdy nedodělám....Je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.....sama jsem byla překvapená a hlavně ten vzorek se háčkuje sám.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  2. Tak ta deka je super, krásná a rychle uháčkovaná práce! Moc se mi líbí na Tvé zahrádce ty sloupky okolo stromu, to se dá u nás koupit, nebo jsou to nějaká zašpičatělá a zakopaná polínka? Pořád přemýšlím z čeho udělat takový vysoký záhon u zídky, kam házím trávu a špatnou hlínu. Moc zdravím a děkuji za komentář u mne! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko
      Děkuji.
      to se koupí v Bauhausu hotové pospojované drátem,různá výška a délka.Ale ne tak vysoké na trávu....tzv.kompost.Dají se koupit plastové plaňky a ty by se na to hodily.nevím jak tam u vás.Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  3. Paaani ta deka je suuuper...a záhrada je sama krása, pači sa mi tu.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná deka, taky ji háčkuju, ale jsem na začátku a nevím nevím, jestli budu do vánoc hotová :)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...