neděle 21. srpna 2011

♥♥Květ Ibišku♥♥

Takto včera po dlouhé době vykvetl ibišek,má ještě spostu dalších květů

5 komentářů:

  1. Ten ibišek je zvláštní, je krásný, takový jsem nikdy neviděla.
    Marti, s liliema na tebe myslím, nezapomněla jsem. Však se ti ozvu...

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, také jsem takový ibišek ještě neviděla. Je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  3. DíkyKvěto
    Já vím,že nezapomeneš a těším se na ně.Dám zakořenit a uvidím jestli se povede tak bych ti poslala.Ten je letitý a kvete teď snad podruhé-dala jsem ho ven.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marie
    Taky pokud by se povedl tak bych poslala,ale nic neslybuji-ozvala bych se.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti,tak konečně vykvet po dlouhé době,co? Květ je nádherný,jsem zvědavá kolik dní pokvete.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...