sobota 7. listopadu 2015

Pyšely.......vzpomínání

Kdo sleduje seriál DOKTOŘI Z POČÁTKŮ.....tento pohled z první fotky URČITĚ  pozná.
Tento pohled se vám naskytne od místního hřbitova.
Pohled, který je pro mě pohledem nejhezčím na toto krásné  město.


Dnes jsme sem přijeli zapálit svíčky......a zároveň se projít po náměstí a okolí, a dojít i na návštěvu.

Podívala jsem se na místa mě velice známá......
Bydlela jsem cca 2.km od tohoto města. Tady jsem vyrůstala,měla kamarádky,chodila na procházky,nakupovat,pracovat,ale hlavně zde mám příbuzné.......MARIEKU
Prostě jsem zde žila od (1.roku)46.let...........to je hodně co? Vdala se,vychovala dvě dcery,které navštěvovaly tu samou školu i ony zde měli kamarádky............
Bylo zde moc hezky,ráda vzpomínám.Osud dal, že jsme se před pěti roky přestěhovali.
Nelituji toho......jsem ráda v novém bydlišti,ale vzpomenu si........pracovala jsem na zámku.....a teď pracuji na zámečku.......zvláštní co.
No dost vzpomínání.


Tady vlevo škola....je jak zbrusu nová.....potřebovala to.
Jen tak pro zajímavost.....je zde kostel,škola,školka,dětský domov,domov pro seniory...........aj
Napište mě kam vy se rádi vracíte
Děkuji  a dobrou noc Marťula

Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...