středa 4. listopadu 2015

Deka.....inspirace....časopisy


Mou první deku jsem darovala, a protože nějaké ty zbytky v šuplíku pořád mám, a bylo by dobré je po těch docela dlouhých letech kdy jsem přestala z pletením svetrů spotřebovat,rozhodla jsem se pro deku druhou.
Bude zase barevná hokus pokus,ale ta předcházející se líbila.
Tato je asi širší....tak uvidíme zda půjde taky tak rychle,záleží to taky na čase který je momentálně k dispozici....vždyť to znáte.


Občas vlezu do novinového stánku pro páteční Blesk a tak jsem se zaměřila i na stojánek s časopisy o háčkování.
Zaujal mě od Diany.....KREATIVNÍ TRENDY speciál.....RUKAVICE A JEŠTĚ VÍCE
tak tady je malá ukázka


Máte prosím někdo zkušenost právě s háčkovanými rukavicemi?
Šátek jsem háčkovala do podzimní výměny a jaksi jsem konečnou fázi nevyfotila.
Rukavičky jsou zde, jak palčáky tak i prstové.
Najdete zde i podrobný popis jak na ně.


Dalším časopisem je Diana...HÁČKOVANÉ NÁPADY
Zde naleznete moc hezké dečky
Tak tato bílá mě moc zaujala.

No i kočky zde najdete
Píší zde. že zvířátka jsou zimním hitem

No a poslední časopis je VÁNOČNÍ HÁČKOVANÁ ROMANTIKA
Zde mě zaujala hvězda která se dá použít jako ozdoba.
V popisu je psáno:Uháčkovat dvě hvězdy.....ve špičkách sešít.Dovnitř vložit hrst igel.sáčků a nebo bublinkovou fólii namočit ve škrobu a po zaschnutí vše vyndat.

Pokud budete mít někdo zájem o popis pošlu emailem

No a poslední foto mého svícení.......také svítíte?


Hezký den všem přeje Marťula

1 komentář:

  1. No jasně, že svítím. Jsme celoroční palič svíček ( a v zimě se to stupňuje) a kupuju je ve velkém.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...