pátek 20. listopadu 2015

Filetová dečka s hvězdičkami......příprava na advent

Nedávno jsem si koupila časopis ,,HÁČKOVÁNÍ od DIANY" při jeho listování mě moc zaujala háčkovaná dečka která je zakončena hvězdičkami.
Velikost této dečky by měla být cca průměr 56cm.
Píší zde,že vyžaduje trochu cviku.......jo,jo i já jsem párala, protože jsem sledovala TV a tak nějak jsem pozapomněla sledovat pracovní postup......ale byla to jen jedna řada.
Hvězdičky se dokončují každá zvlášť,už se blížím k půlce hvězdičky a snad brzy bude dečka hotová.
Použila jsem na ni přízi Maxi světle krémovou se zlatou nitkou.
Tak to je to co momentálně tvořím......deku jsem prozatím odložila,ale vrátím se k ní co nejdříve.
Dnešní den byl pro mě dnem volna...vždy se na volné dny před blížícími se vánočními svátky těším.Některé tyto dny ....nebo alespoň  část dne lenoším u televize sledováním pohádek.
Dnes jsem měla v ruce i háček a udělala pár řad.opravila chybu.......rozsvítila si svíčky....no prostě pohoda.

Dnes u nás pršelo skoro celý den.
Odpoledne jsem se vydala do obchůdku, kde se dají koupit všelijaké vánoční dekorace,ale nejen ty.....a za dobrý peníz.
Koupila jsem si bílý podnos ...talíř,který má kolem dokola jakýsi žlábek...tak jsem si tak říkala.Na co to je?
Pak jsem hodila očko vedle a rázem jsem pochopila....aha,to je zajímavé.
Ve žlábku byly kolem dokola nasypané kamínky, vprostřed svíčky a vánoční dekorace.
Zakoupila jsem si sadu svíček,bílé drobné kamínky,šišky zasněžené i stříbrné,hnědé koule a červenou dekoraci.
A je hotovo.
Já vím ještě týden........ale

Trochu jsem zase upravila web.
Tak mějte hezký víkend
Marťula

5 komentářů:

  1. Marti v první řadě ti musím pochválit,stránky máš v novém - krásném kabátku.
    Háčkování od Diany jsem si koupila také, zaujala mne totiž stejná dečka, ale zatím jsem ještě nezkusila- snad to do vánoc stihnu. :-) Advenťáček máš krásný. Měj se moc hezky. Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zdeni,
    děkuji.No já si občas se stránkami pohraji.Dečka se háčkuje moc dobře....bude taková větší.Mě se na ní právě líbilo to zakončení z hvězdiček.No a pak mám ráda filetové háčkování.Tak až dodělám vložím.
    Přeji ti hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Ty dečky jsou nádherné, máme nějaké doma, ale obdivuji, jak jsou pěkně udělané, já bych to nezvládla. A náznak advenťáku se povedl, já se budu pouštět příští sobotu, ať to na neděli máme.

    OdpovědětVymazat
  4. Marťulko, dečka je moc krásná a talíř taky. Už jsi nachystaná!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tie kamienky to je dobrá inšpirácia..Veľmi dobre to spolu vyzerá.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...