pondělí 17. listopadu 2014

Tak trochu vánočně


Mám dnes nějak vánočně naladěno.
Když jsem vkládala nedávno do příspěvku podzimní výměny fotku,ještě jsem neměla úplně jasno, co to vlastně bude.Tak trochu jsem měla určitou představu a tu jsem se snažila zrealizovat.V komentářích mě JITKA napsala,že jí to připadá jak nějaký pytel,no a měla pravdu.
Má to být adventní dekorace.
Zatím je bez čísel(ty jsou udělané pomocí programu).Chtěla jsem aby jste viděli jak by to mělo vypadat.
Hvězdiček mám zatím 14,jsou naškrobené.Vzhledem k tomu,že to bude dekorace která bude vidět ze předu a z boku, nebudu již háčkovat další hvězdičky.Čísla budou z korálků navlečených na drátek.

Tady je začátek háčkování. 
Loňská skřítková dekorace je již připravena.
Svítím neustále,je to prostě má doba.Svícínky,domečky,lucerničky a hlavně vosky YANKKE CANDLE
Tato orchidea má opravdu výdrž,květy jsou již cca tři měsíce rozkvetlé.Paří mezi mé oblíbené.
Mám svůj oblíbený obchůdek který je v CENTRUM CHODOV
jmenuje se NANU-NANA
Naleznete tam bohatý sortiment dekoračních předmětů......vázy,sklenice kuchyň.s víčky,hrnečky,keram.úchytky,svíčky,polštářky,plechovky.vůně tyčinky,potřeby na malování na plátno,rámečky na obrázky,sovy a mnoho vánočních věciček
Vyhlídla jsem si tam dřevěný úzký obdélníkový tác na dekoraci adventní .Bíle svíčky a ........to ještě přemýšlím.
Co jsem si přinesla domů?
Sáček se skořici,zimní kuličky červené,badyán a šištičky.Úzkou červenou stužku na perníčky.
No a takto jsem hned použila,připravila a hned zase uklidila.

Tak vám přeji hezký zbytek svátečního dne.
Marťula


3 komentáře:

  1. Marti, mám moc hezky naladěno... Ten pytel s hvězdička je fakt parádní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti krásný adventní pytel a svítící domečky no prostě nádhera,taky mám tenhle čas ráda kdy mi po celém bytě svítí svíčky.Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Bude to pěkný kalendář Marti:-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...