pátek 28. listopadu 2014


Jak ten čas letí!
Máme před sebou víkend a to znamená,že nás čeká první adventní neděle.
Doba adventní je vlastně doba, kdy se připravujeme na vánoční svátky.
Moje adventní svícení.

Na řadu už přišel i pečený čaj a sušené křížaly
Ten první je z jablíček,pomerančů a citrónů.Přidala jsem skořici,cukr
Te druhý co jsem dělala dnes je z jablíček,grepů,mandarinek a citónu.
Křížaly suším na radiátoru a jsou za den usušené.

No a opět jedna háčkovaná vločka s obrázkovým popisem.
Nic složitého,stačí pozorně sledovat obrázek.....řet,oka,dlouhé a krátké sloupky.

Dnes jsem si koupila ubrus do kuchyně na stůl.
Moc se mě líbil a v obchůdku kam tak ráda chodím,,HOME DESIGN " ho měli  již loni. jako ukázku vánočně prostřeného stolu,tehdy se mě to moc zamlouvalo. Mám jej i ve světlé barvě a vypadá moc hezky.
Do obchůdku se můžete jít podívat - kliknete na jeho název. 



Dárkové balení pečeného čaje s háčkovanou...já jsem to nazvala čepičkou.

Tady je základ toho dnešního pečeného čaje.

No, a protože se blíží čas pečení,tak jsem si koupila nová vykrajovátka,které se třeba hodí na perníčky.

Mějte se moc hezky a užijte si tu první adventní neděli.
Marťula


3 komentáře:

  1. Marťulko, jsi parádně nachystaná, tak ti přeji poklidné prožití prvních adventních dní...
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Samé dobroty Marti, čajík voní až a čepičky jsou parádní:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pěkný adventní svícen.
    Pečený čaj mám ráda, taky si ho dělám.
    Přeji příjemnou adventní neděli

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...