sobota 29. listopadu 2014

Jarmark


STAROČESKÝ MIKULÁŠSKÝ JARMARK-Toulcův Dvůr-sobota 29.11 2014
Předvánoční jarmark-staročeské lidové tradice.
Je sobota dopoledne a my jsme se vydali na jarmark,docela jsem se na něj těšila,protože vím,že je zde vše o co se zajímám........tak jak zní název mého webu.Nalezli jsme zde nejen hodně inspirace,také dobré jídlo,akorát ten svářák byl jakýsi trpký takže nic moc.Koupili jsem si medovinu,nějakou tu drobnost.
Zaujal mě tento adventní věnec,tak alespoň foto,třeba inspirace pro příští rok.
Krásný čertík z proutků
Náušnice ve tvaru lineckého pečiva(kolečka,srdíčka a hvězdičky).Plno háčkovaných síťovek,srdíčka,polštářky,čepice,šály a mnoho jiných věcí........no vše práce šikovných rukou




Tak a jsme u další mé háčkované vločky s obrázkovým popisem
Srdíčko jsem dostala od dcery.


Přeji dobrou noc Marťula

2 komentáře:

  1. Marto tak krásné věcičky , na jarmarku bych si také něco vybrala . Ty náušničky jsou dokonalé . Krásný advent , Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti.tak takovýhle jarmark bych si taky nechala líbit.
    Řemeslné trhy jsou prostě nejlepší,jsou tam moc krásné věci.
    Určitě bych si taky něco vybrala...jak se znám,tak nějakou keramiku.
    A ty náušničky jsou luxusní.
    Marti,měj se prima a užívej si krásné adventní dny!

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...