středa 14. května 2014

Restík

Tak a je hotovo.Již si nepamatuji kdy jsem začala háčkovat čtverečky na tento válec o velikosti cca 65cm.
Skládá se z 16 čtverců.Háčkováno ještě z příze Laguna.Je to z té co jsem si háčkovala přehoz na dvojlůžko.Z této příze se mě dobře háčkuje.Původně jsem chtěla háčkovat více barevný,ale pak jsem si to rozmyslela a zůstala jen u těchto barev.Lépe se hodí.

Uvnitř je rouno smotané do válečku.
Je bezva měkoučký a už se těším až jej vyzkouším.


Tyto dva vzorečky na čtvercích se mě nejvíce líbí a ráda je háčkuji.

Tak a mohu se vrhnout na další restík a to až zase jindy.
Mějte se Marťula


5 komentářů:

  1. Válec je moc povedený!!!! Z těch druhých čtverečků jsem předloni taky dělala deku ... celkem jsem jich měla jen asi 250, ale na tu Tvoji jich bylo potřeba určitě víc :-D Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi vymyslela skvěle:-). Dva polštářky ve tvaru válce mám kupované a jsem s nimi spokojena, asi se budu u tebe inspirovat a nějaký si uháčkuji. Mohla bych zpracovat další zbytky. Díky a hezký den. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Marti parádní válec, čtverečky jsou skvělé:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Marti,háčkovaný válec je opravdu parádní , čtverečky ze kterých jste ho vytvořila marně hledám ve Vašich návodech :( ,pokud to není výrobní tajemství můžete mě prosím nasměrovat, kde bych je našla, díky moc a hezký zbytek dne, Naďa ( nakukovačka )

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...