neděle 11. května 2014

Chleba......nedělní oběd.....magi a zahrada

U BLANKY na webu jsem nalezla móóóc dobrý recept na chleba a tak jsem ho musela hnedka vyzkoušet upéci.Do chleba jsem dala slaninku a nadrobno nakrájený česnek restovaný.Chleba je opravdu výborný.Přemýšlela jsem v čem jej upeču a tak jsem použila zapékací skleněnou mísu s poklopem.


Smil Italský-KARI-MAGI
Používají se listy jak v čerstvém tak sušeném stavu.Přidává se do polévek,omáček,k dušeným masům a zelenině.Pokud chcete něco vědět o bylinkách tak ZDE



Náš nedělní oběd,,,,,,,salátek,vepřové masíčko s pepřovo-hořčicovou omáčkou a bramborové rosti
ROSTI
Suroviny:brambory,sůl,pepř a škrob.
Syrové oloupané brambory nahrubo nastrouháme,osolíme,mírně opepříme a promícháme aby se sůl dostala do celé hmoty.Necháme chvíli stát než brambory pustí vodu.Pak to zaprášíme škrobem,promícháme aby vznikla soudržná hmota.Pak na oleji smažíme.

No a naše zahrada


Odpolední sluníčko bylo příjemné,v podvečer ale přišel déšť.
Víkend se vydařil .
Mějte se hezky Marťula


6 komentářů:

  1. Marti děláš mi chutě:-)))
    Jsem dnes koukala v Obi, ale tu bylinku jsem tam nenašla:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      No, já jsem jí koupila na trhu,jen tak náhodou já o ní moc nevěděla.
      Měj se Marťula

      Vymazat
  2. Teda ten obídek vypadá náramně. Kytičky máš nádherné a chlebík doufám brzy vyzkouším. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenko
      Díky a chlebík určitě vyzkoušej,je opravdu dobrý.
      Měj se Marťula

      Vymazat
  3. Ahoj Marti!
    Tak to jsem ráda,že chleba chutnal i u vás.
    Kari jsem dostala vloni a dala jsem ho přezimovat do sklepa,ale vypadá to,že bylinka bohužel uschla.Myslím,že bych udělala líp,kdybych ji bývala nechala zimovat v záhonu.
    Ten váš obídek vypadá lákavě.Líbí se mi jak to máš naservírované.
    Marti,moc zdravím a měj se prima!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Díky,chleba chutnal i v práci.No mě takto uschla rozmarýna,kdybych jí nechala v zemi, tak možná letošní zimu přežila.
      Mě se Marťula

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...