neděle 11. května 2014

Průhonice-zámek

Sobota odpoledne.
Pokud vstoupíte na web MARIEKY.tak se tam vše dočtete.
Procházka průhonickým parkem,byla velice příjemná,sluníčko svítilo jak o závod,hlavně cestou zpět.V parku nádherně nakvétají rododendrony,azalky aj......alpínum,skalničky...nádhera.Nově i upravená zákoutí,různými druhy květinek.
Pohled na zámek,pokaždé si ho musím vyfotit i když už foteček mám hodně,jak psala MARUŠKA.......máme to co by kamenem dohodil.Chodím tam s   
MAXÍKEM.

Samozřejmě,že i tentokrát s námi Maxík byl.Jak jinak on by byl smutný.Má po cestě hodně čmucháníčka a pejsánky.Tentokrát byl hodný,,,,moc se jich nevšímal.
Toto místo je jako druhé po zámku,kde se ráda dívám, a vždy i udělám nějaký ten snímeček do albumu.

A ještě pár foteček ze čtvrtečního výletu.Cestou domů jsme se zastavili  v zahradnictví Starkl v Čáslavi.Chtěla jsem se podívat na nějaké květinky do truhlíků.No byla jsem dost zklamaná,ceny i sortiment bída.
Sedli jsme do auta, kousek popojeli, a hle další zahradnictví HORTIS
Nejen že jsem si vybrala co jsem chtěla a o hodně levněji,ale ještě se kochala nádherou vybudovanou venku a to v podobě velikééého jezírka.
Podívejte se.



Sortiment a kvalita se opravdu nedá srovnat.
Hezký den Marťula



Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...