čtvrtek 16. ledna 2014

Polštář


                                                   Stop háčkovaným polštářkům.
No, tak to je poslední polštářek, který jsem uháčkovala.Momentálně na dlouhou dobu žádný jiný v plánu nemám a určitě nebude.
Zadní strana je látková.Příze z které jsem háčkovala je LIMONE(klikněte na název)zde naleznete vzorník barev této příze.Velice dobře se z ní háčkuje.Spotřebovala jsem 3.kusy.
Popis není,prostě jsem jen tak začala a přidávala očka.
Dnes jsem vlezla do království peřiňáku v kterém se nachází různé vlny z dob minulých.
Našla jsem tam cosi rozpleteného,párat se mě to nechtělo a tak mě napadlo, použít to výrobu potahu na sedák na starou ale oblíbenou židličku na verandě, která slouží jak k posezení při zouvání či obouvání bot,ale i pro naše zvířátka.jsem zvědavá jak se to bude kocourovi líbit.
Sova do pergoly,ale až na jaře.
Šitá hlavně ručně.

Moje další tvoření je v plánu již s jarní tématikou.
Doufám že má představa a čas ..................uvidíme.

Přeji hezké dny u nás dnes i vykouklo sluníčko.
Zdravím Marťula




8 komentářů:

  1. Samé krásné kousky Marti! Polštář je nádherný, sovička roztomilá a někdy se nemá překotně párat, viď - suprový potah stoličky.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      Děkuji,no párat se mě nechtělo.Pletení jsem zakončila a vytvořila potahh.Pořád jsem přemýšlela jaký na stoličku udělám a vida,,,je zde.Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, tak tedy nevím, co mám víc obdivovat. Polštářek, nebo sovičku? Oboje se ti moc povedlo, jsi šikulka.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivo
    Děkuji moc a dobrou noc Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Chválím všechno, ale nejvíc se mi líbí sovička. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti!
    Moc tě zdravím a chválím tvoje tvoření.
    Polštářků máš nejspíš už dostatek,tak proto asi ta stopka.Sovička je parádní a sedák na židličku super!
    Marti,změnila jsi vzhled blogu.Nevím proč,ale s touhle šablonou mám velikánské problémy u všech,co ji používají.Tvůj blog se mi teď seká,strašně dlouho trvá,než se načte,zobrazí.

    OdpovědětVymazat
  6. Vše je nádherné, nejvíc se mi líbí polštář ............

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych i háčkovala ... a jestli můžu poprosit o návod na tento ,,jednoduchý,, :-))) na minefelicite@gmail.com ♥děkuji Iva

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...