pátek 24. ledna 2014

Jedlá kytice

Narozeninová kytice
Suroviny,klobásky,sýr,ředkvičky,rajčátka,papričky,feferonky

Na kytici jsem potřebovala
Obal na květináč(keramický),Kužel bílý.břečťan,lýko k dekoraci,přírodní a zelené,špejle,Tvarované těstoviny.tavnou pistoli a ruce.
Těstoviny(tvar je jak poupátko a dva lístky.)

Kužel je omotám a vsazen do květníku.

Hezký víkend Marťula

9 komentářů:

  1. Je krásná. Zrovna dnes by se mi hodila, manža má narozky. Pěkný večer. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      No však já přemýšlela co a jak udělat,aby to bylo trochu originálnější a co mám doma a co dokoupit.

      Vymazat
  2. Teda ta je parádní. Já chlapům většinou dělám slaný dort, ale tohle je taky super nápad. Určitě vyzkouším. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenko,děkuji.
      No dalo to trochu více práce.Hlavně ty špejle omotat, udělat mašličky,prodloužit trochu špejle.Břečťan nám roste na zahradě okolo zdi.Dobroty jsem dojela koupit a měla jsem celé dopoledne o zábavu postaráno.Hezký víkend Marťula

      Vymazat
  3. ...to si pane oslavenec pochutnal!
    Moc zdravím Marti, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      No snad jo,je to tatínek Adámka a Adámek si vyprosil sýr.a moc mu chutnal.Hezký zbytek víkendu Marťula

      Vymazat
  4. Marti kytice se povedla,vím jakou to dá práci,kdysi jsem dělala kytici švagrovi.
    Díky u mě za návštěvu.Neboj kytičky rozkvetou,možná si odpočívají,loni mě taky jeden bílý nekvetl.
    Njak se s nimi nepářu,od poloviny srpna omezuji zálivku,potom jakmile žloutnou listy,odříznu a ponechám asi 10cm.Uklidím pod stříšku aby trošku zaschly a očistím,dám do krabice od bot a vezmu domů do předsíně do skříně.Tak koncem října a okolo vánoc je prohlédnu,jakmile nasazují na květ onořím kořeny do misky s vodou a druhý den nasadím.toť vše.Měj hezkou neděli.Miluš

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...