středa 1. ledna 2014

Nejen inspirace

Včera jsem jen tak brouzdala po webech, a našla jsem několik adres stránek plných inspirace.
Šijete rádi?
A proč jsem to hledala?Láká mě velice šití-ať to byli na vánoce skřítci,tak jsem již vyzkoušela Andělky,Hajánky a jednoho zajíce.Tak bych chtěla pokračovat.
I nějaká ta taška by se hodila,no ale uvidíme.Je plno inspirace a po vánocích bude co?Teď si asi řeknete ona se zbláznila.....(počasí,ale na to je),no přece svátky jara velikonoce,a ne vždy se najde chvilinka si sednout a něco ušmodrchat, tak se musí dříve,alespoň u mě je to tak.
Každý rok si naplánuji co si udělám,no a vždy je to tak polovička toho, co se mě líbí.Někdy jsou to drobnosti,někdy veledílo-jako můj přehoz na postel.

V Hypermarketu v koutku ,,Tchibo" jsem si našla  sadu 5.ti látek 50x50cm.Barvy mě zaujaly a tak proč ne, a hnedka šup do košíku cena asi kolem 150kč
No a dnes jsem si byla něco vyřídit v Praze, cestou jsem zašla do KOTVY, a tam koupila látky dvě.
Ta béžová je na tělíčka.
A protože jsem na háčkování  úplně nezanevřela tak jsem k tomu v galanterii koupila 4.kousky bavlny.Určitě se bude hodit
No, a určitě jen co bude ta správná chuť a čas, tak něco udělám.

No a na závěr pár adres inspirace(vždy klikněte na obrázek)





Tak se nechte inspirovat
Marťula


Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...