pondělí 3. prosince 2012


Tak zase trochu jinak . Ráda se opět vracím k háčkování.Jsou to teď jen drobnosti.V plánu jsem toho měla více,ale od toho jsem upustila a trochu zvolnila.Odpočinek taky neuškodí.Teď vlastně nedělám ani mé čtverečky na přehoz,ale zima bude dlouhá a po novém roce se do něho opravdu pustím,jsem sama zvědavá jak dopadne.
Nedávno jsem zavítala jak jinak než do obchůdku s látkami kde mě zaujala jedna s jemným vzorečkem.


No a tady je vzoreček
Bude na krátký závěs s krajkou na obrázku na kuchyňské okénko.tak si musím pospíšit.



Tato bordůrka se mě moc zalíbila,tak uvidíme jak závěs bude vypadat.



Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...