neděle 9. prosince 2012

Druhá adventní neděle


Tato fotka mě dnes večer přišla
(vnouček Adámek)



Přeji všem hezký večer.Máme již druhou adventní neděli.To to ale utíká.Dnes k večeru nás překvapila velká sněhová nadílka.
Tak to vypadá teď u nás na zahradě.
A protože jsem tento víkend měla volný, tak jsem se ho rozhodla užít.Měla jsem zde návštěvu (rodiče), a večer jsme vyrazili s manželem  do místní hospůdky na muziku s bezva tombolou.
Přes den se kolem našeho kuchyňského okénka procházeli myslivci, a tak je vám asi jasné o čem byla ta tombola.Ale nejen o tom.Z pěti zakoupených lístků jsem třikrát vyhrála,a to dvakrát bažant.slepice.

No, práce teda s tím byla,ale výsledek byl mňam.Ještě nikdy jsem tento druh neupravovala, a tak jsem našla receptík a upekla.
Ingredience: špek,celer mrkev,bob.list,nové koření,pepř,sůl,máslo a nakonec i jablíčko.No prostě nadivoko.
No musím si to pochválit,byla to dobrota.
Jako příloha byly šťouchané brambory s cibulkou.
No dost těch chutí.
Také se ještě chystám udělat těsto na perníčky.Listuji nádhernou brožurou kterou jsem dostala a je právě o perníčkách.Je zde i nádherný článek o historii perníku.

No a na závěr jak jinak.Dobré a opatrné vykročení do nového týdne.U nás se to pěkně věje
Zdraví Marťula






Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...