úterý 27. listopadu 2012

Resty

Tak konečně hotovo.
Jen co jsem ráno vystrčila nohu z postele jsem věděla co budu dnes o volném dnu dělat.Jak již je napsáno byly to resty v podobě tří polštářků.
Jo a nejen to, také jsem ušila záclonku,ale čeká ještě na krajku.Ještě kousekkkkkk,pak naškrobit,našít a provléknout stužku červenou.To je moje představa,ale jak to bude vypadat uvidíme.Času málo,práce hodně.Je to jako každý rok kolem dokola.Vždy si říkám zvolním budu odpočívat,asi víte o čem je řeč,ale nedá mě to, sedět jen tak.Já musím pořád něco dělat,jsem již taková.
Látku jsem měla koupenou již delší dobu a i ostatní háčkování. jste již viděli.
Včerejší den jsem byla po noční, a tak když jsem se vyspala jsem si sedla k CD a zkoumala co vlastně mám za vánoční muziku.A je jí opravdu dost,i DVD se našlo.A tak jsem si udělala kávu zapálila svou oblíbenou voňavou svíčku a háčkovala kraječku k záclonce.
Bylo mě dobře,společnost mě dělal jako vždy Maxík spící na svém oblíbeném křesle.
Pak jsem písně vyměnila za pohádku.Ty já ráda a že jich mám.
Každý rok před vánocemi je sleduji,snad proto, že o vánocích na ně není tolik času.
Procházky,návštěvy aj.....no a taky nějaká ta služba.Letos to bude denní na štědrý den.
Tak  to je pro dnešek všechno.Mějte se hezky a najděte si čas na chvilku posezení s kávou a třeba tou pohádkou.
PS..děkuji všem za milé komentáře.
Marťula




12 komentářů:

  1. Marti, také mám miluji pohádky. Moc se mi líbí ta růžičková látka, a po noční jsi toho zvládla požehnaně. Já byla vždycky po noční tak trochu mimoň. No uvidíme, až se před létem vrátím do práce, jak to se mnou zamává.
    Hezký podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věro
      díky no já jsem již na ty noční zvyklá.V zimě je to ale horší,to si ráda poležím.hezký večer Marťula

      Vymazat
  2. Ta labuť je překrásná a látka s růžičkami jakbysmet!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, úplně ti ten volný dnešek závidím, to se to tvořilo. Počasí nic moc, doma teplo, vonné svíčky, krásná atmosféra.
    Všechny máš kouzelné.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivo
      děkuji moc,byl to opravdu tvořivý a pohodový den.Svíčka hoří a voní ještě teď.Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  4. Marti,moc zdravím!
    Restíky jsi dodělala moc pěkně.
    Se záclonkou a bordurkou to bude paráda.
    Já právě dodělávám pořád taky jeden restík....háčkovaný šátek pro tchýni.Do pátečního večera musí být hotový,protože v sobotu tam jedeme...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj blani
    No tak si pospěš a přeji hezký víkend.Ať se vám vydaří.Marťula.První adventní

    OdpovědětVymazat
  6. Marti,
    Tvoje resty jsou parádní!!
    A bordurka vypadá jemně a moc hezky!!
    Přeji krásný předvánoční čas
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, u tebe je tedy krásně - pohodlné a krásné polštářky, hudba, pohádky, kafíčko...
    ááách...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti,tak přesně takhle relaxuji i já,když mám volný den.Vaše resty jsou krásný...taky jich pár mám,musím si z vás vzít příklad:-))Jsme na tom i stejně co se týká štědrého dne,též mám denní,sloužím i na silvestra.Váš blog je moc hezký,s dovolením si ho uložím a budu se k vám vracet.Hezký den,Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jejda Ynos, to je krásné. Moc pěkná a vydařená kombinace. Měnili jsme okna a já tedy pověsila právě nové šedé závěsy.Zrovna přemýšlím, jaké polštářky našít do obýváku. Tak by se mi také šedé květy hodily. A z těchto háčkovaných čtverečků jsem už kdysi také polštářek dělala. Možná znovu využiji. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...