čtvrtek 15. listopadu 2012

Jen tak

Dnešní den je pěkně mrazivý.U nás snad první takto studený.
No tady druhá várka zvonečků.Dva jsou zelenkavé.
Probuzení do mrazivého rána.
U nás dnes -4stupně.Takto mráz maloval.Na jezírku slabá vrstva ledu.


Citrus-vývoj plodů na pokračování.Je jich kolem deseti.Udržely se a snad dozrají.

Dnešní mráz se nelíbí ani zvířátkům.Pes ani neotravuje,kouká jen po očku ,,aby náhodou nemusel ven.


9 komentářů:

  1. Zvonečky jsou nádherné, ani bych neřekla že jsou z papíru:-)))
    Naše kočka se taky drží doma, zalezlá pěkně u krbu... ani neotravuje že chce ven:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Piękne są Twoje dzwoneczki! A piesek- sama słodycz. Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti krásně tvoříš--zvonečky jsou překrásné :o) A kočíčák s pejskem jsou spokojení mazlíčci....Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásné zvonečky, když je vidím, láká mě to oprášit ruličky a něco začít, ale už takhle toho mám rozdělaného ažaž, naplánovaného snad ještě víc, co se týká příze laguna, myslím, že prvně jsem ji viděla právě u Tebe a objednávala na uvedené adrese, ale jak jsem psala v příspěvku - o malinko podražila a tak jsem hledala jinde. S přízí safari jsem taky spokojená a dokonce mi přišla už třetí den od objednání. Současná podoba Tvého blogu se mi moc líbí, nejvíc samozřejmě tvoření - z papíru, háčkované i šité(to jen tiše závidím). Hezké dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne fotecky mraziveho rana,to u nas bylo par stupmu nad nulou,ale jinovatka byla take,jen nase jezero zatimbez skraloupu.Ale uz se tesim,na tu mrazivou nadheru,i kdyz nebudu moci jit hned po ranu jen tak s detmi ven,tak presto ma mraz a zima v zahrade na koukacku nadherne kouzlo.Nedivim se zviratkum,ze radeji delaji jako,ze nic,v jejich teplem prijemnem pelisku je jiste prijemne.Zvonecky jsou pekne,me by se jen hodily vice bile.

    OdpovědětVymazat
  6. Zvonečky jsou nádherné a krásně nazdobené,u nás už také mrzne:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi ty mrazivé kytičky a zvonečky jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti,teda ty jedeš!!!!
    Zvonečky pěkně přibývají...
    No a moc se mi líbí fotka tvých zvířátek.Asi skutečně mají strach,aby nebyla poslána ven.I náš Max je teď hodně ospalý a klidný.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, ty zvonečky máš nádherné! Zvířátka si to užívají doma v teple:-). Jsem zvědavá, jestli se ty citrusy udrží a dozrají, se pak pochlub;-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...