neděle 18. listopadu 2012

Adventní -letos bílošedá

Tento košíček je pletený z papírových ruliček,mořených, šedým odstínem(na bílých ruličkách) a natupovaný jemně bílým ETERNALEM.
Doplňky-jablíčka,jemné kytičky se stříbrným kamínkem,sada bílých mašliček,špendlíčky s červenou hlavičkou,svíčky,stříbrné nitky,hmota na zapichování sušených květin do které jsou zapíchnuty stříbrné podložky pod svíčky.Použitá i tavná pistole.V pozadí jsou bílé a stříbrné kuličky na drátkách.
To je tak trochu popsán materiál použitý na adventní košíček.Možná bude výměna svíček za čistě bílé(nesehnala jsem).

detaily věnečku

Věneček k prodeji

Ještě nějaké drobnosti,srdíčka,zvonek,hvězdička,
jejich postup jak jsem tvořila a podle čeho.




Přeji všem hodně tvořivých chvil ,nápadů,trpělivosti aj......
MARŤULA

6 komentářů:

  1. Marťulko, smekám před tvojí šikovností, tvořivostí!
    Vykouzlila si nádherné kousky . svícen, srdíčka - jedno hezčí než druhé!
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti,vidím,že nezahálíš a pořád něco tvoříš!!!!
    Pěkné kousky!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, kouzelne vecicky! Hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím. Jsem na Vašem blogu poprvé, ale musím říct, že jsem nadšená. Je nádherný. Musím teď projít všechny příspěvky, sice to zabere trošku času, ale určitě to stojí za to. Mějte se krásně. šárka

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...