středa 31. října 2012

Zahrada

Dnešní dopoledne na zahradě.
Je nádherné slunné počasí.Teploměr ukazuje 11,2 stupně.Po víkendovém zimním je dnes hezky, a protože mám dnes volno jsem na zahradě ,a společnost mě dělá kocour.Maxík se vyhřívá na sluníčku.
Dnes pózoval kocour a rovnou u jezírka.Celé léto sledoval ryby,ty se mu teď ale schovaly.Celé ho obešel,podíval se do vody a napil se, a pak mě zpozoroval tak začal pózovat. 
Na zahradě již nic není,kromě žluté růže která dokvétá.Budka je připravena pro ptáčky.Někdy se jí snaží osídlit kocour.Vleze do ní po stromě a to je pak mazec.I pergolka osiřela.Snažila jsem se hrabat listí,je ho hodně a dost i na stromech.Tu a tam je potřeba ještě něco dodělat.tak snad o víkendu.

Okna mě krom vřesů,macešek zdobí také barevná kapusta.


No tady nová venkovní lucernička,uvidíme jak bude svítit.
Hezký den všem
Marťula

9 komentářů:

  1. Prekrasne zlute ruze a nadherne pocasi je u nas taky,to se pak foti samo.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotečky jsi Marti nafotila :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska byl opravdu nádherný den. Doufám, že si jich ještě pár užijeme. Fotky jsou moc hezké, chtěla bych vidět kocoura v budce :-)
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Je to tak, konečně byl zase podzimní, krásny den. Taky jsem rychle pohrabala, co spadlo :o)
    Moc ti chválím zajocha, je úžasný!
    Měj hezký večer, Marti!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Martulka, u Vás na záhrade musí byť nádherne. Ani sa nezdá, že je 31.10. A kocúrik je veľký fešák. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný blog! Hezké tvoření a fotky jedna báseň! Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně slunečno! U nás bylo včera taky sluníčko, zato dnes je to ošklivost ošklivá, celý den tma a prší...

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi štěstí na počasí a moc se mi líbí fotky s kocourem :) Jak jste dělali jezírko? Máte pod ním zatravňovací dlažbu na zpevnění povrchu, nebo jen hlínu? Na jaře bych chtěl taky udělat na zahradě jezírko, tak mě zajímá osobní zkušenost...

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...