středa 17. října 2012

Háčkovaní

Háčkované středy ke kulaťákum.

                         
Rozhodla jsem se pro šité kulaťáky s háčkovaným středem.Tak se půjdu o ně pokusit.Jak dopadnou se dozvíte až příště.


Popisy na tyto středy nemám.Prostě jsem háčkovala a vymýšlela očka.Takže postup dle fantazie.
        
Byl jsem dnes u babičky,to jsem jí toho napovídal.Taky jsem s ní byl na procházce.

Ležím na jejím polštářku.

Marťula

6 komentářů:

  1. Těším se na polštářky!!
    A zdravím vnoučka!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaruško
    Děkuji moc.No budu se činit,aby byly co nejdříve.Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Také se těším na polštářky a že jsi háčkovala podle sebe je úžasné já moc nezvládám ani podle návodu:-)))A vnoučátko je úžasné!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ty tedy budou parádní! Moc se mi ty středy líbí! To se to bude Adámkovi ležet!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Marti,jak tě znám,polštářky budou jistě luxusní!!!
    Moc povedené jsou už ty středy.Tak přeju hodně trpělivosti a moc tě zdravím!!!
    Maličký je prostě andílek!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jo tak Marti,andílek nám řekl,že má hodnou a šik babičku,polštářky budou určitě moc pěkný - jsi šikulka.Měj hezký zbytek týdne.Miluš

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...