pátek 19. října 2012

Jak si ušít nařasený kulaťák

Přeji hezký páteční den i když u nás je zatím zamračený.
Tak a tady je kulaťák s háčkovaným středem.Nedalo mě to, sedla jsem ke stroji a začala.Tato látka je kupovaná v Ikea a měla být původně na něco jiného.Takže tady jsou slíbení kulaťáci šitý



Chcete si ho ušít a nevíte jak začít? No tak se podívejte.

Přeji mnoho hezkých chvil u tvoření Marťula

17 komentářů:

  1. Hezké odpoledne, polštářky s háčkovaným středem jsou úžasný. Díky za odkaz na návod. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      Děkuji a určitě si návod ulož.Je bezva a polštářky jsou jednoduché.Marťula

      Vymazat
  2. Je moc hezounký,jdu hnedle juknout jak na něj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo
      Děkuji,jukni a vyzkoušej.Jsou jednoduché.Marťula

      Vymazat
  3. Ahoj Marti, dekuji za navstevu a moc zdravim. Polstarek je nadherny (video super) a ty hackovane stredy mu jeste dodavaji na krase, jsi sikulka!
    Take jsem zhlidla fotky Adamka, je to krasny klucik, musite z naj mit radost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moniko
      Není zač a děkuji.Polštářky jsou dobrý doplněk.Návod přide vhod.
      Z vnoučka mám opravdu velkou radost.měj se hezky Marťula

      Vymazat
  4. Marti, máš je opravdu nádherné! A obdivuji tu rychlost!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      Děkuji.Jdou dobře a rychle ušít.Marťula

      Vymazat
  5. Móóóc se ti to povedlo. Opravdu moc pěkné. A kolik jich bude ????

    OdpovědětVymazat
  6. Marti,tyhle tvoje kulaťáky jsou oba super.Moc se ti povedlo nejen áčkování,ale i šití.Jseš šikula,je to vážně moc povedené!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Na návod jsem se právě dodívala a musím teda říct,že jsem netušila,že je to až takhle jednoduché.Myslela jsem si,že vzadu bude nejspíš zip na zapínání a taky jsem si představovala,že do povlaku se nedává přímo výplň,ale spíš nejdřív nějaký vyplněný kulatý vnitřní díl.Marti,šila jsi přesně podle návodu a plnila jsi kuličkami dutého vlákna,nebo něčím jiným????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Já jsem to vyplňovala Vatelínem,šila jsem podle návodu.Tak nějak mě je to jasné,jsem dám.krejčová-vyučená.No ale nikdy jsem se s tím neživila a popis mě přišel vhod.Tak jsem ho i vložila pro ostatní.Teď koukám po patchworku,ten jsem se vůbec neučila.Kdyby jsi měla nějaké šikovné stránky uvítám adresy.Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  8. Marti krása máš je moc krásné.Já se strojem nekamarádím takže já jedině uháčkovat si ten střed a se zbytkem jít škemrat k dcerce svoji :o)Měj se krásně pohodově .Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Vankúšik kulatáček je nádherný. Najviac sa mi páči háčkovaný stred, taký by sa mi páčil. Pozrela som celé video a teda, klobúk dolu. Krásny adventný čas prajem. Renata

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...