čtvrtek 12. dubna 2012

♥Pletení z papíru♥

Tak jsem se dala opět k pletení z papírových ruliček.Umotala,namořila,usušila a pořád je jich málo.
To co zde vkládám je polovina výrobku.Je to tác a na něj přijde víko.Je určen k přikrytí potravin(chleba,koláčů,buchet atd.........).Tác má pevné dno, na které je nalepen pomocí ubrouskovou technikou motiv(no v mém případě zažehlen).Takže je podle motivu vidět na co ho majitelka bude používat.Dno je přetřeno několikrát lakem vodou ředitelným tak,aby se dal utírat.Ruličky jsou ze žlutých tel.stránek-mořidlo je pinie a cedr dohromady smícháno.
Zde je vidět jak zakládám ruličky.Je to nejjednodušší postup.Oba konce ruliček se provléknou a protáhnou a vzniká tak osnova.Ruličky se musí nastavovat(nastavení radši lepit)

Dále jsem pokračovala opletkem 4 ruličky(dle obrázku),dvě řady.
Poté pokračovala opletkem dvěma ruličkami.Uzavírka je COPÁNKOVÁ-postup najdete (kliknout na copánková.)

Cokoliv by jste potřebovali vysvětlit pište do komentáře(nebo na email).

Zásoba ruliček-čekají na namoření.

V pozadí oválné dno




Příště vložím pá motivů nově zakoupených ubrousků.

3 komentáře:

  1. Ahoj Marti,máš moc pěkně vysvětleno jak se pletou košíčky,taky pletu už dva roky a nejvíc mi dělala problém copánková uzávěrka,ale nakonec jsem zvládla.Takže máš můj obdiv.Moc pěkné!!!!
    Hezký večer Jiřina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti!!!
    Máš to moc pěkné,chválím hlavně uzavírku.
    No a ubrousek je taky moc hezky zvolený!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti už jsem Ti několikrát psala a prosila Tě zda bude možné mi zaslat popis na polštářek květinkový, který máš už dříve udělaný jsou to červeno-bíé kytičky a zelené čtverečky.Napsala jsem Ti nový komentář a pak sem zjistila,že je to červen asi2010.Moc Tě prosím aspoň se ozvi!!! Děkuji.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...