sobota 28. dubna 2012

♥Dnešní odpoledne♥

Procházka DENDROLOGICKOU ZAHRADOU v Průhonicích..Zde VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA zahrady.(klikněte na odlišnou barvu písma).
Dnešní opravdu krásné slunné a teplé počasí vylákalo mnoho lidiček(hlavně s dětmi)do této nádherné zahrady.V jarním období zde kvetou tulipány,narcisky,petrklíče,macešky,sasanky aj............Jsou zde i rozkvetlé magnolie a již se objevují i rododendrony.
Je zde velké množství jehličnanů,travin,vodní rostliny aj......najdete zde i rybník,jezírko s rybkama.
Procházka byla příjemná(nesmí sem pejskové).

(zde kliknout na odkaz)
 
















Tak to jsou asi tak všechny fotky co jsem zaznamenala.
další chystaná akce je AROMATICKÉ a KOŘENINOVÉ rostliny.
Z jejich webu
Najdete tu bylinky notoricky známé a často v kuchyni využívané (majoránku, dobromysl, tymián, bazalku), ale i zvláštnosti, které v našich kuchyních ještě příliš nezdomácněly (citronová tráva, lipie sladká, gynostema pětilistá).
Většinu sortimentu vám nabídneme také v prodejně Dendrologické zahrady, kde letos jako novinku přidáme i bylinky vhodné na přípravu čajů. Mezi nimi bude samozřejmě mateřídouška, meduňka, máta, ale také třezalka (Hypericum perforatum) či jablečník (Marrubium vulgare).

5 komentářů:

  1. Nádhera,to muselo být úžasné!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera-- krása :o) A ode mne na mém blogu pro tento blog jedno ocenění :o) Krásný víkend přeju Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to jsou krásné fotky.Tulipány jsou nádherné, ty barvičky.Včera bylo krásně,to jste měli pěknou procházku zahradou.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti není co dodat=krása,v Průhonicích to musí být teď super paráda.Krásný zbytek týdne.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marťulko, závidím ti návštěvu v Průhonicích. Vidím ty krásné barvy a tolik krásných květinek. V Receptáři nás tam kdysi zavedl i Přemek Podlaha a můj syn měl tu možnost také nahlédnout. Velice si to pochvaloval. Mně by se tam taky určitě líbilo.
    A co dělají lilie ? Vystrkují hlavičky? Já už je mám všechny venku a zdárně rostou. Doufám, že nějaká nepřízeň počasí to nepřekazí.
    Přeji pěkný víkend !!!!!

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...