pondělí 28. ledna 2019

LASAGNE


TY mé jsou vegetariánské.....cuketa,rajčata......bazalka.....italské bylinky.
Cuketu oloupeme,nakrájíme na kostičky....dáme na hlubokou pánev s trochou olivového oleje a vody....necháme podusit...když změkne přidáme pokrájené rajčata....podusíme......přidáme bazalku(pokud možno čerstvou)....a italské bylinky......osolíme
Připravíme si bešamel
máslo,hladká mouka,mléko,sůl....opět dávám bylinky.

LASAGNE
si skládám přes sebe do hrnce s horkou vodou s přidáním oleje....aby se neslepily.....když jsou vláčné skládám je do zapékací mísy.
1 vrstvu  na kterou dám směs ...cukety s rajčaty......trochu bešamelu a strouhaný sýr.....
2 vrstva......opakovat a 3 vrstva lasagně.....směs,bešamel a sýr.....dám zapéci.

Moc dobré....někdy dávám i do směsi lilek


HEZKÝ VEČER VŠEM
MARŤULA


2 komentáře:

  1. Marti, lasagne u nás doma všichni milujeme!! My je tedy většinou děláme s masem, především mužská část naší rodiny si to bez něj neumí představit... Ale já můžu i vegetariánskou variantu.
    Děláš mi chutě, takhle na večer :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Lasagne občas také dělám, ale jen klasicky masové. I když já mám cuketu ráda, ten můj "masožrout" manžel by ji nesnědl :D Ale tak příště zkusím udělat obě verze, ještě že mám dva malé pekáčky.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...