sobota 22. dubna 2017

Tradiční akce Festival řemesel a slavnosti bylinek v Říčanech

Festival řemesel a slavnosti bylinek pořádá každoročně v dubnu město Říčany.
Program byl velice lákavý.......takže jsem si přečetla na WEBU-CO VŠE BUDE K VIDĚNÍ
Dočetla jsem se cituji:Sobotní akce probíhá od ranních hodin společně s potravinovými trhy. Návštěvníci se mohou těšit na množství stánků s voňavými bylinkami, sazenicemi a nevšedními řemeslnými produkty od českých výrobců. Kromě certifikovaných řemeslných výrobků nabídne festival i stále žádanější farmářské produkty. Výrobci jsou držiteli regionálních značek Zápraží originální produkt® či Polabí regionální produkt®.
Jo,jo....program velice lákavý........ale to počasí.......prší a prší.No asi bychom to vzdali,ale ono se tak nějak umoudřilo a protože to máme kousek a mě táhly ty bylinky....tak jsme přeci jenom vyjeli.Byla jsem ráda.....koupila jsem si sazeničky kedluben,růžičkové kapusty,salátu a rukolu......pak oregano,majoránku,koriandr a hlavně jahody na dosázení záhonu.
Na zkoušku jsme si koupili paštiku a domácí jahodovou marmeládu.

Prošli jsme celý trh,obhlídli stánky
a zastavili jsme se u starodávného kolotoče.......poháněného ručně.....točí se kolem

Háčkované svetříky a doplňky





Mějte hezký den
Marťula
..................já jdu sázet................přestalo pršet.

10 komentářů:

  1. Tak vidím, že to tam bylo docela fajn, četla jsem o tom....ale počasí nás odradilo ,tak jindy .H.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám takovéto akce ráda. Je škoda, že tomuto Festivalu počasí moc nepřálo. Hlavně, že se potřebné nakoupilo a je možné sázet.
    Klidný zbytek dne bez deště!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Marti,
    tak ať se u Tebe bylinkám daří!!! hezky je zasaď :o))
    u nás tedy přímo leje...
    krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Marto, nechť se všechny rostlinky a bylinky ujmou, sazeničky vypadají moc dobře, zdravě. Já jsem aktuálně také nakoupila nové sazeničky a již i nějaké letničky do truhlíků, ale mám je zatím ve skleníku. Sice přímo u nás nemrzlo, ale noci jsou stále chladné. Tak ať vše krásně roste. Hezký den Diana

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska dopoledne trhů opravdu počasí nepřálo. Ale nakonec jsi byla úspěšná a předpokládám, že už je zasazeno ;-).
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, trhy miluji..Já už se taky těším až budu sázet, ale na horách je ještě zima a asi by mi všechno pomrzlo, musím počkat. Měj se krásně a ať se sazeničkám daří. Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda že to mám tak daleko. Byl tam opravdu výběr.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marti,
    Teda tak tomu říkám zahradnická oáza😊.
    Také se připravuji na nákup, ale to počasí je zatím nic moc.
    Krásnou neděli ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký řemeslný trh. Tyto akce mám ráda, určitě bych si také něco přinesla.
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...