neděle 25. září 2016

Procházka na známých místech

Rybník DEBRNÝ......debrňák,tak jsem mu říkala já.......co jsem se okolo něj nachodila.....nevím zda se v něm někdy někdo koupal.....asi jo,ale opravdu kdysi.Pamatuji si ho jako nevábný rybník do kterého tekly splašky....okolí zarostlé,dno bahnité.....V zimě se ale na něm dobře bruslilo.
A dnes? Okolí upravené.......vede zde i naučná stezka.....nedaleko je GOLFOVÉ HŘIŠTĚ.....hodně se toho změnilo.....a tak dnes příjemná procházka....slunečný,teplý podzimní den........A VZPOMÍNKY





Cestou na golfové hřiště
Krásné místo

Tady jsem si trochu pohrála s fotečkami

PYŠELY -NÁMĚSTÍ
I tady se moc,moc změnilo
PYŠELY -ZÁMEK
(domov pro seniory)
Zde jsem dlouhá léta pracovala.......bylo to na zámku a teď jsem na zámečku........ZDE


Děkuji všem za milé komentáře které mě zde necháváte
a
přeji Všem krásný PODZIM
MARŤULA

2 komentáře:

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...